Sari la conținut
deranjamente digi
Prima pagină » Digi Rcs-RDS Deranjamente tehnice

Digi Rcs-RDS Deranjamente tehnice

    Afla care sunt numerele de telefon pentru serviciul tehnic in cazul in care sunt raportate deranjamente la serviciile Tv si internet DIGI RCS-RDS. Identificam toate datele pentru contact serviciul de asistenta deranjamente DIGI.

    Call center Deranjamente DIGI

    Ai probleme cu serviciile DIGI Rcs-RDS?

    • 0314007777 sau 777 – Deranjamente si suport pentru serviciile DIGI MOBIL
    • Asistenta si suport clienti DIGI internet, cablu sau mobil – Telefon 031.400.6500 sau *500
    • Telefon pentru Deranjamente telefonie, DIGI TV CABLU 031.400.4414

    Exemplificam mai jos numerele de telefon pentru serviciul de relatii cu clientii DIGI in cazul asistentei tehnice pentru cablu si internet DIGI.

    • Pentru Informatii comerciale clienti noi suna la: 031.400.4600
    • Info oferte comerciale clienti existenti: 031.400.4401

    Contact Deranjamente servicii Digi persoane juridice

    Asistență tehnică Deranjamente:

    • Pentru serviciile Digi Net, Digi Tel, Digi TV Cablu/Satelit, Digi Mobil: Contactează echipa de suport la tel: 031.400.6500 sau *500 (apel din rețeaua Digi Mobil).
    • Digi Mobil în Italia: Pentru ajutor, sună la 031.407.40.771.
    • Digi Mobil în Spania: Pentru suport, apelează 031.400.64.221.

    Asistență comercială:

    • Informații pentru clienți noi: Contactează serviciul comercial la 031.400.6500.
    • Informații pentru clienți existenți: Folosește același număr, 031.400.6500, pentru orice întrebare.

    Deranjamente internet

    Dacă întâmpini probleme tehnice, iată câteva moduri de a le semnala serviciul pentru deranjamente servicii DIGI internet:

    • Telefon: Sună la 031.400.74.47 (tarif normal) pentru suport tehnic.
    • Aplicația Digi: Raportează și gestionează deranjamentele direct de pe telefonul tău prin aplicația mobila.
    • Chat online: Vizitează site-ul oficial RCS-RDS și discută cu un reprezentant prin chat.
    • E-mail: Trimite detaliile problemei tale la suport@rcs-rds.ro.
    • Formular online: Intră pe pagina de contact a site-ului Digi și completează formularul pentru a raporta o problemă sau a solicita ajutor.

    Contact DIGI relatii cu clientii

    Relatii clienti:

    • Telefon: 031.400.4000 (tarif normal)
    • Apelează pentru orice fel de suport tehnic sau comercial.

    Suport tehnic Deranjamente:

    • Telefon: 031.400.6500 (tarif normal)
    • Apelează pentru probleme legate de serviciile Digi RCS-RDS. La acest numar poti solicita asistenta tehnica pentru orice problema aparuta.
    • E-mail: suport@rcs-rds.roTrimite un e-mail pentru probleme tehnice sau întrebări generale.
    • Adresa sediului central: Bulevardul Dimitrie Pompei, Nr. 1A, Sector 2, București
    • Website oficial: www.digiromania.ro

    Aplicația MyDigi – Disponibilă pentru descărcare pe Android și iOS pentru gestionarea contului și raportarea problemelor.

    Abonamente internet DIGI

    Pentru cei interesati de internetul prin fibra optica DIGI, va recomandam sa analizati oferta DIGI pentru abonamente la internet.

    Abonament Internet Fiberlink 500 DIGI

    • Abonament cu viteza maxima 500 Mbps in conformitate cu echipamentul recomandat;
    • router wifi6 disponibil la cerere;
    • Beneficiezi de 20 GB in cloud Digi Storage;
    • Conexiune prin fibra optica.
    • Pret abonament: 30 de lei.

    Abonament Internet Fiberlink 1000 DIGI

    • Abonament cu viteza maxima de aproximativ 1000 Mbps;
    • router wifi6 disponibil la cerere;
    • Beneficiezi de 50 GB in cloud Digi Storage;
    • Conexiune prin fibra optica.
    • Pret abonament: 40 de lei.

    Probleme internet DIGI RCS-RDS

    Daca sunt probleme de ordin tehnic cu serviciile de internet de la DIGI sau pur si simplu internetul nu merge iata care sunt recomandarile de mai jos.
    Dacă internetul de la DIGI nu funcționează, poți urma acești pași pentru a rezolva problema:

    Verifică conexiunile fizice:

    • Asigură-te că toate cablurile sunt bine conectate la router și la priză.
    • Verifică dacă routerul este pornit și toate luminile de funcționare sunt aprinse.

    Repornirea echipamentelor:

    • Oprește routerul și orice alte dispozitive conectate la internet (cum ar fi computerele sau telefoanele) timp de 10-15 secunde, apoi pornește-le din nou.
    • Uneori, o simplă repornire poate rezolva problemele de conexiune.

    Verifică serviciile DIGI în zonă – Poate fi o problemă de rețea în zona ta. Poți verifica acest lucru accesând site-ul DIGI sau contactând suportul tehnic pentru informații.

    Conectează-te la alt dispozitiv – Dacă ai acces la alt dispozitiv (telefon, laptop, tabletă), încearcă să te conectezi la internet pentru a verifica dacă problema persistă.

    Sună la suport tehnic – Dacă problema nu se rezolvă, contactează echipa de suport tehnic DIGI la numărul 031.400.6500 sau *500 din rețeaua Digi Mobil.  Cei din centrul de suport si relatii cu clientii DIGI te pot ghida prin pași suplimentari de diagnosticare și pot trimite un tehnician, dacă este necesar.

    Digi RCS-RDS este unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din România și din Europa de Est. Digi oferă servicii de internet, televiziune, telefonie fixă și mobilă și este unul dintre liderii pieței în aceste sectoare.

    În România, Digi este recunoscut pentru oferirea de servicii de internet de mare viteză la prețuri competitive și pentru extinderea rapidă a infrastructurii de fibră optică.De asemenea, compania are o prezență puternică în alte țări, cum ar fi Ungaria, Spania și Italia, unde furnizează servicii de telecomunicații pentru comunitățile de expatriați și nu numai.

    Digi s-a remarcat și prin investițiile sale continue în tehnologie și infrastructură, devenind un actor major în dezvoltarea rețelelor 5G în România.

    Daca cauti servicii pentru televiziunea prin satelit iti recomandam sa urmaresti modul de contact Focus SAT pentru relatii clienti.

    Reclamatii servicii DIGI

    Cele mai frecvente reclamații la Digi includ:

    1. Probleme de conexiune la internet – Conexiuni lente, întreruperi frecvente sau probleme de semnal.
    2. Calitatea semnalului TV – Probleme cu calitatea imaginii, întreruperi ale canalelor sau probleme tehnice legate de echipament.
    3. Facturare și erori de plată – Facturi incorecte, plăți neînregistrate sau dificultăți în gestionarea abonamentului.
    4. Semnal slab pe telefonie mobilă – Zone fără acoperire adecvată sau calitate scăzută a apelurilor.
    5. Servicii de suport – Întârzieri în soluționarea problemelor sau dificultăți în comunicarea cu reprezentanții.

    Unde se pot depune reclamațiile:

    Telefonic:

    • Pentru suport tehnic la numarul de telefon 031.400.6500 sau pe numarul de contact scurt *500 din rețeaua Digi Mobil.
    • Pentru alte probleme (comerciale, facturare etc.): 031.400.4000.
    • Prin e-mail: Trimiterea unei reclamații la: suport@rcs-rds.ro sau clienti@rcs-rds.ro.
    • Formular de contact online: Accesează pagina de contact de pe site-ul Digi și completează formularul de reclamație.
    • Magazine fizice Digi: Poți depune o reclamație și la unul dintre punctele de lucru Digi din orașul tău.

    Dacă reclamația nu este rezolvată în mod satisfăcător, poți depune o plângere la ANPC.